TA STRONA UŻYWA COOKIES. Używamy cookies i podobnych technologii do przechowywania ustawień na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

tEZD System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

tEZD - Sprawy i dokumenty pod kontrolą!

System tEZD służy do elektronicznego zarządzania dokumentacją:

  • ewidencjonowanie wykonywanych czynności kancelaryjnych,
  • dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw,
  • gromadzenie i tworzenie dokumentacji w postaci elektronicznej,
  • raportowanie i analizowanie. 

Dzięki elastycznej konfiguracji system tEZD  działa w podmiotach publicznych oraz komercyjnych.

Korzyści dla użytkowników:

  • Wspólne:
    • łatwość odszukania każdego dokumentu i  jego powiązań (z innymi dokumentami, załatwianymi sprawami; kontrahentami; dodatkowymi rejestrami),
    • pełna rozliczalność działań użytkowników,
    • optymalizacja organizacji pracy w oparciu o wyniki analiz obciążeń, terminowości itp. 

  • Specyficzne:
    • dla pomiotów publicznych system tEZD uwzględnia przepisy wynikające z ustawy o archiwach (Instrukcja kancelaryjna, Instrukcja archiwalna)  więcej…
    • dla urzędów stanu cywilnego system tEZD uwzględnia dodatkowo fakt, że z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego wynikają „przepisy szczególne”   więcej…
    • dla podmiotów komercyjnych system tEZD oferuje ciekawą adaptację mechanizmów wypróbowanych w administracji    więcej…

Zainteresowanych uzyskaniem spersonalizowanej oferty prosimy o kontakt:
tel. 32 338 38 76, GSM: 606 712 858, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.